سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
کل بازدید : 11730
کل یادداشتها ها : 14
خبر مایه


رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان گفت: بهترین راه پیشگیری از جرائم اینترنتی عدم اعتماد به کاربران و شبکه‌های اجتماعی است.
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرهنگ حبیب الله رجبلی امروز با اعلام این مطلب گفت ، کاربران ایرانی شبکه‌های اجتماعی به دلیل نا آشنایی با نحوه تنظیم حریم خصوصی و محرمانگی اطلاعات در فضای مجازی، با ارزش‌ترین اطلاعات و خصوصی‌ترین تصاویر شخصی خود را در شبکه‌های مختلف به اشتراک می‌گذراند.

وی با اشاره به اینکه این تصاویر و اطلاعات بدون کمترین رعایت اصول عرفی و اخلاقی در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود ، با تاکید براینکه بانوان، آسیب‌پذیرترین کاربران فضای مجازی هستند گفت: پرونده‌های بسیار زیادی با موضوعاتی همانند هتک حیثیت که بیشتر مربوط به بانوان است به پلیس فتا ارجاع می‌شود.

وی اضافه کرد: علت اصلی وقوع چنین مشکلاتی ، سهل‌انگاری کاربران و عدم رعایت حفظ حریم خصوصی و حفاظت از اطلاعات شخصی است.
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان تصریح کرد: بهترین راه برای مقابله و پیشگیری از جرائم اینترنتی، عدم اعتمادبه کاربران و حتی عدم اعتماد به شبکه های اجتماعی است و لازم است به راحتی اطلاعات شخصی خود را در فضای مجازی به اشتراک نگذاریم .
وی بیان کرد: باید به فرزندان خود آموزش دهیم که آشنایی‌هایی که در فضای مجازی ایجاد می‌شود را به فضای واقعی نکشانند و به هیچ وجه به افرادی که در فضای مجازی شناختی نسبت به آنها ندارند اعتماد نکنند.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ